Regulamin Świadczenia Usług Przygotowania i Dostawy posiłków w ramach cateringu dietetycznego
„FITSPACE DARYA STATKEVICH”
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczonych usług w serwisie internetowym nasmak.pl oraz zasady korzystania z usług i zasady ochrony danych osobowych Klientów.
- Serwis internetowy nasmak.pl prowadzony jest przez FITSPACE DARYA STATKEVICH, z siedzibą przy ul. KONWALIOWEJ 7, 03-194 WARSZAWA, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem XXX, nr NIP 7262689555, REGON 521030383, zwaną dalej „Na smak”.
- Klienci przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu zobowiązani są zapoznać się z Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania z Usług jest równoznaczne z akceptacją warunków Regulaminu.
§ 2 Definicje
- Dostawca – „FITSPACE DARYA STATKEVICH” z siedzibą w WARSZAWIE przy ul. KONWALIOWA 7.
- Dzień roboczy– jeden dzień od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych przez dostawcę na podstawie niniejszego regulaminu.
- Umowa – umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Klientem a Dostawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość;
- Usługi – przygotowanie i dostarczanie przez Dostawcę posiłków w zestawach w ramach tzw. cateringu dietetycznego, przygotowywanie cateringu okolicznościowego oraz sprzedaż produktów.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj i liczbę zestawów dietetycznych lub Produktów.
§ 3 Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest usługa albo usługi w wybranym przez Klienta wariancie. Klient może wybierać spośród poniższych wariantów:
- Dieta Office box – 3 posiłki (1000 kcal)
- Dieta Kids box – 3 posiłki (1000 kcal),
- Dieta Standard – 5 lub 4 posiłki z podziałem na kaloryczność (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2100 kcal)
- Dieta Standard bez laktozy – 5 lub 4 posiłki z podziałem na kaloryczność (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2100 kcal)
- Dieta Wegetariańska + Ryby – 5 lub 4 posiłki z podziałem na kaloryczność (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2100 kcal)
- Dieta Wegetariańska + Ryby bez laktozy – 5 lub 4 posiłki z podziałem na kaloryczność (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2100 kcal)
- Dieta Bezglutenowa – 5 lub 4 posiłki z podziałem na kaloryczność (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2100 kcal) nie jest ona przeznaczona dla osób cierpiących na celiakię.
- Dieta Bezglutenowa & Bezmleczna– 5 lub 4 posiłki z podziałem na kaloryczność (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2100 kcal), nie jest ona przeznaczona dla osób cierpiących na celiakię.
- Dieta dla Sportowców „Samuraj” – 5 lub 4 posiłki z podziałem na kaloryczność (2100 kcal, 2500 kcal, 3000 kcal)
- Jednodniowa Dieta Sokowa, (1000 kcal) 5 lub 6 butelek o pojemności 500 ml.
- Insulinooporność – 4 posiłki z podziałem na kaloryczność (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2100 kcal)
- Ketogeniczna – 3 posiłki z podziałem na kaloryczność (1500 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal, 3000 kcal)
- Każdy z posiłków dostarczany jest w szczelnie zamkniętym pojemniku, na którym znajduje się naklejka z danymi Klienta (imię i nazwisko, adres dostawy), nazwą wybranej diety, kalorycznością oraz z informacją o dacie produkcji posiłków, ich składzie, wartościach odżywczych, kolejności spożywania, kaloryczności i sposobie odgrzewania. Każdy zamówiony zestaw zapakowany jest w torbę papierową. W przypadku Jednodniowej Diety Sokowej, Klient otrzymuje 5 lub 6 butelek o pojemności około 500 ml, szczelnie zamkniętych, z informacją zawierającą kolejność spożycia i datę produkcji.
- Przedmiot zamówienia może różnić się od deklarowanej kaloryczności +/-10%
- Ceny poszczególnych Zestawów określone są w cenniku dostępnym w zakładce „Cennik”, na stronie internetowej nasmak.pl
§ 4 Wymagania techniczne
- Celem skorzystania z Usług oferowanych za pośrednictwem serwisu internetowego, Klient powinien spełnić następujące wymagania techniczne:
1) dostęp do sieci Internet za pośrednictwem komputera lub urządzenia mobilnego;
2) posiadanie konta poczty elektronicznej (e-mail);
3) przeglądarka internetowa lub odpowiednia aplikacja
- Klient zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz dostarczania do systemów teleinformatycznych Dostawcy treści powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Dostawcy, treści niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub moralne.
§ 5 Składanie Zamówień
- Zamówienie Usług następuje telefonicznie pod numerem +48 512 107 454 lub przez złożenie odpowiedniej dyspozycji przez Klienta za pośrednictwem serwisu internetowego nasmak.pl.
- Zamówienia online można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia drogą telefoniczną można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15.
- Klient może złożyć Zamówienie online zakładając konto w serwisie internetowym Dostawcy (do czego konieczne będzie podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres email, login, hasło) lub poprzez udostępniony w serwisie internetowym formularz nie wymagający rejestracji ani zakładania konta. Obie formy zamówienia wymagają podania takich informacji jak imię i nazwisko, adres email, numer telefonu oraz adres dostawy.
- Zamówienie uważane jest za złożone z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia jego złożenia w formie wiadomości email zawierającej: imię i nazwisko Klienta, datę złożenia Zamówienia, wybrany Zestaw, adres dostawy, daty poszczególnych dostaw, ewentualne koszty dodatkowe i inne istotne dla danego Zamówienia informacje.
- Zamówienia są realizowane 2 dni po złożeniu i opłaceniu zamówienia.
- Zamówienia złożone w dzień roboczy do godz. 15.00 będą realizowane od drugiego dnia roboczego następującego po dacie złożenia zamówienia. Zamówienia złożone w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy będą realizowane również od drugiego dnia roboczego następującego po dacie złożenia zamówienia.
- Zamawiający zobowiązany jest poinformować Dostawcę o wszelkich dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach lub dolegliwościach wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów.
- W przypadku zatajenia przez Klienta jakichkolwiek problemów zdrowotnych i przeciwwskazań wymienionych w ust 6 powyżej, Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za efekty stosowanych diet ani za niepożądaną reakcję organizmu Klienta. W przypadku osób u których występują problemy zdrowotne zaleca się przed przystąpieniem do stosowania diety – konsultację z lekarzem.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za brak efektów stosowanej diety.
- Każdy Klient może JEDNORAZOWO skorzystać z jednodniowego dnia testowego, który jest tańszy o 10 zł od ceny regularnej za 1 dzień wybranej diety.
- Dostawca w swojej ofercie posiada dwie stałe oferty promocyjne. Pierwszą z nich jest „Zostań z nami na dłużej i czerp smaczne korzyści”, która polega na tym, że Klienci, którzy składają zamówienie na okres minimum 3 miesięcy (60 dni) otrzymują 6% zniżkę od łącznej wartości zamówionych Usług. Promocja nie łączy się z innymi promocjami. Drugą promocją jest promocja „Razem taniej” polegająca na tym, że w przypadku zamówienia 2 diet pod ten sam adres, na tę samą godzinę dostawy i przy takim samym okresie trwania dostaw, Klienci otrzymują łączną zniżkę w wysokości 5% wartości zamówionych Usług. Promocja nie łączy się z innymi promocjami oraz nie ma zastosowania w przypadku diet OFFICE BOX oraz KIDS BOX.
§ 6 Płatność za zamówienie
- Klient zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie w chwili jego złożenia za pośrednictwem udostępnionego przez Dostawcę na swojej stronie internetowej systemu płatności elektronicznych (Tpay) lub w przypadku problemów przelewem bankowym na wskazany w potwierdzeniu Zamówienia rachunek bankowy. Możliwa jest również zapłata przelewem bankowym na podstawie wystawionej przez Dostawcę faktury.
- Za dzień płatności uważany jest dzień otrzymania przez Dostawcę potwierdzenia zapłaty od operatora systemu płatności elektronicznych, o którym mowa w ust. 1 lub dzień zaksięgowania na rachunku bankowym Dostawcy środków stanowiących zapłatę za dane zamówienie. Dostawca przystępuje do realizacji zamówienia po otrzymaniu płatności za zamówienie.
- Dostawca jest uprawniony do wstrzymania się z realizacją Zamówienia do czasu otrzymania należności za dane zamówienie. W razie wstrzymania się Dostawcy z realizacją zamówienia poinformuje on o tym Klienta drogą telefoniczną lub mailową. W takim wypadku za dzień złożenia zamówienia uważany będzie dzień płatności.
§ 7 Dostawa
- Dostawa Zamówienia odbywa się od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 02:00 – 09:00.
- Obszar darmowej dostawy obowiązuje w Bielsku-Białej. Poza tym obszarem cena dowozu ustalana jest indywidualnie z Klientem telefonicznie. Bądź klient może sprawdzić koszt dowozu składając zamówienie na www.nasmak.pl.
- Zmiany adresu, godziny lub dni dostawy Klient może dokonać w panelu zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie internetowym Dostawcy, lub telefonicznie do godz. 15:00 w dniu poprzedzającym dostawę.
- Klient może wybrać okres dostarczania Usług, który może trwać dowolną liczbę dni.
- W przypadku nieobecności Klienta w miejscu odbioru zamówienia we wskazanym przez Klienta przedziale czasowym, bez wcześniejszego uprzedzenia Dostawcy o braku możliwości odbioru zamówienia w danym dniu we wskazanych godzinach, zamówienie uważa się za zrealizowane. Klient nie jest wówczas uprawniony do zgłaszania roszczeń z tytułu nieotrzymania zamówienia.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Zamówienia do Klienta w przypadku wystąpienia siły wyższej (gwałtowane zjawiska atmosferyczne, decyzje organów państwowych itp.), obiektywnie uniemożliwiającej dostawę.
§ 8 Zmiana i Anulowanie Zamówienia
- Klient ma prawo wstrzymać zamówienie na dwa dni robocze przed uzgodnionym terminem dostawy do godz. 15:00. O zamiarze wstrzymania zamówienia Klient informuje Dostawcę drogą mailową na adres: kontakt@nasmak.pl. lub telefonicznie pod numerem tel +48 512 107 454.
- Zmianę adresu dostawy należy zgłosić poprzez panel Klienta lub telefonicznie najpóźniej do godziny 15:00 w dniu poprzedzającym dzień, w którym miała nastąpić dostawa zamówienia.
- W przypadku rezygnacji z dostawy danego zestawu w trakcie realizowania Zamówienia w uzgodnionym z Klientem okresie, Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za niezrealizowaną część Zamówienia.
- Klient może zażądać wstrzymania dostaw na okres maksymalnie dwóch tygodni i wznowienia dostaw po uzgodnionej (ale nie dłuższej niż dwa tygodnie) przerwie, o ile żądanie takie zostanie zgłoszone Dostawcy co najmniej na 2 dni robocze przed planowaną datą wstrzymania dostaw. Klient może wstrzymywać dostawy lub zmieniać ich terminy w trakcie realizacji danego Zamówienia maksymalnie trzy razy.
§ 9 Reklamacje
- W razie niezgodności przedmiotu Zamówienia lub sposobu jego realizacji ze złożonym Zamówieniem, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji („Reklamacja”).
- Reklamację należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: kontakt@nasmak.pl
- Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji za pośrednictwem wiadomości email, ale najpóźniej do godz. 12:00 kolejnego dnia roboczego, następującego po dniu złożenia Reklamacji.
- Dostawca jest zobowiązany do rozpatrzenia Reklamacji w terminie 3 dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia reklamacji Klientowi.
- Składając Reklamację Klient zobowiązany jest do zwrotu reklamowanego posiłku lub posiłków przedstawicielowi (kurierowi) Dostawcy w możliwie nienaruszonym stanie w uzgodnionym terminie.
- W razie uwzględnienia przedmiotu Reklamacji Dostawca poinformuje Klienta drogą mailową lub telefoniczną o możliwości wymiany przedmiotu Zamówienia w danym (uzgodnionym z Klientem) dniu roboczym bądź o rekompensacie za niewywiązanie się z przedmiotu Zamówienia.
- W razie stwierdzenia przez Dostawcę , że Reklamacja jest niezasadna, Dostawca poinformuje Klienta drogą mailową o fakcie nieuwzględnienia Reklamacji wraz ze stosownym uzasadnieniem.
- W przypadku nieuwzględnienia Reklamacji, braku możliwości dostarczenia Klientowi posiłku będącego przedmiotem wymiany z przyczyn leżących po stronie Klienta lub niezwrócenia przez Klienta reklamowanego posiłku przedstawicielowi (kurierowi) Dostawcy, Klient zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Dostawcy kwoty odpowiadającej wartości dostarczonych mu posiłków zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem.
§ 10 Polityka Prywatności i Ochrona Danych Osobowych
- Wszystkie dane osobowe oraz teleadresowe uzyskane w procesie rejestracji zamówienia są gromadzone i przechowywane zgodnie z art. 24 ust. 1 i art. 25 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000).
- Dane te nie będą użyczane, ani udostępniane osobom trzecim i będą przetwarzane wyłącznie w celach realizacji zamówienia.
- Administratorem danych jest „FITSPACE DARYA STATKEVICH”, z siedzibą w WARSZAWA, 03-194, przy ul. KONWALIOWA 7, nr KRS XXX. Dane kontaktowe: kontakt@nasmak.pl.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonywania umowy, a po tym czasie przez okres czasu odpowiadający przedawnieniu roszczeń, jakie może podnosić Administrator danych i jakie mogą być podnoszone wobec Administratora danych – nie dłużej niż przez 5 lat. Dane są przechowywane w celach archiwalnych.
- Podanie swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania zrealizowanie zamówienia będzie utrudnione lub niemożliwe według oczekiwań Klienta.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
- W przypadku uznania, że doszło do naruszenia danych osobowych Klienta, należy skontaktować się z Administratorem w celu wyjaśnienia sprawy. Klientowi przysługuje także prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Wykonując obowiązek wynikający z ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dostawca informuje o istnieniu potencjalnych zagrożeń związanych z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną, do których należą m.in. zainfekowanie systemu teleinformatycznego tzw. oprogramowaniem złośliwym, ingerencja osób trzecich w bazy danych dotyczące użytkownika oraz w transmisję informacji pomiędzy systemem teleinformatycznym Klienta, a systemem teleinformatycznym Dostawcy, otrzymywanie niezamówionej informacji handlowej w drodze elektronicznej (spam), wyłudzanie poufnych informacji oraz łamanie zabezpieczeń oprogramowania, przełamanie protokołów kryptograficznych wykorzystywanych przy wymianie informacji pomiędzy systemami teleinformatycznymi. Klient, aby uniknąć powyższych zagrożeń, powinien zaopatrzyć swój komputer (lub inne urządzenia elektroniczne wykorzystywane przy podłączaniu się do Internetu) w regularnie aktualizowany program antywirusowy i zaporę firewall, a także chronić hasła i loginy zapewniające dostęp do systemu teleinformatycznego.